owcrap

Back on track! .. kind of

Publicerad 2010-04-23 19:46:11 i Allmänt,

Sådär ja nu har jag skaffat mej en lånedator från skolan iallafall för jag sa att jag var tvungen att programmera i helgen, fast jag egentligen har massa andra planer ;)
Men nu kan jag blogga iallfall även om de nog inte blir så mycket bilder eftersom den datorn är helt tom på allt, va tvungen och installera msn,spotify och massor av program.. de läskigaste var hur många lösen och användar-namn jag glömt eftersom jag t.ex på spotify har automatisk inloggning, haha kul de där!

Nu är jag iallafall hos mårten på hans dator och väntar medans han duschar, sen ska vi på Drive-in Bio på media markt, lite Grease feeling sådär - MYS! Och sen bär det av till mej och fira min mor imorn :) dock tänkte vi försöka hinna iväg en sväng till Ikea med och handla lite lampor och skit som man vinner vuxenpoäng på (även om allt är till mamma)

nej, nu ska jag sätta mej och läsa mina favvobloggar medans killen blir klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela