owcrap

Computercrash*

Publicerad 2010-04-17 12:01:31 i Allmänt,

Okej så här är läget, min dator har krashat totalt nu, usb portarna funkar inte så kan inte ladda in bilder från kameran och även om det funkar kan jag inte blogga iallafall för internet funkar inte.
Datorn går igång men ingenting funkar på den, temat är det gamla silvriga fast jag har XP temat annars och alla iconer i högra hörnet (ni vet dom där små genvägarna där man ser msn,internetsymbolen och andra program man har igång) är borta, vet inte varför men data-Micke är iallafall tillbaka från sin semester nästa vecka så förhoppningsvis kan han laga den under måndagen...
men nu vet ni varför inga bilder eller inlägg kommit och inte kommer komma förens datorn är fixat om jag inte är hos Mårten, vilket jag är nu!

Så NUUU kommer outfitsen från veckan och uppdateringa om helgen såklart :) happyface!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela