owcrap

cry me a river

Publicerad 2010-04-25 22:22:59 i Allmänt,

Nu är jag ensam igen, efter en helt underbar helg med min kille... sitter och gråter lite faktiskt, det är så jobbigt när han åker och innan han gjorde det idag fick jag ett pms-anfall och klaga på allt, speciellt att han lämnar mej varje söndag.
Usch, hatar de - dock sa han att det bara är ett halvår kvar snart så jag har ju klarat ena halvan ... kommer ha en ganska kämpig vecka nu med så kan vara lite därför jag känner mej så ledsen hela tiden, orkar lixom inte mer nu, känner mej lite kraftlös ...
Iallafall så är det valborg nästa helg och de taggar jag lite på och sen 1 Maj är det ett årsdags, lite ångest för de, vill ju att det ska vara speciellt men känns som vi (mest jag) gör det för stort iallafall, vi kommer bli besvikna om vi planerar för mycket - huvudsaken är ju trots allt att vi är tillsammans!

Shoppade gjorde jag ju med i helgen, köpte en jättesöt klänning för 49 kr(!), fyra par trosor och en Bh - och allt gick bara på 357 kr! Det känner jag är ganska lite... så är glad, första gången på länge jag hittat något kul på rean. Handlade lite grejs på Ikea med som mamma pröjsa, det var typ två handukar till min toa (stört mej på att jag aldrig hittar några matchande) och ljus..

usch längtar verkligen inte till nästa vecka :( även om det blir skönt när man har den gjort, "att-göra-listan" blir typ såhär:

Matteprov - hela C-kursen
Programmering - två uppgifter (låter inte så mycket men jag kan säga att dom är sjukt stora och svåra!)
Engelska - Reading logs
Bowling med tjejkvällsgruppen (blir kul iofs men ändå)
Extra Idrott pga av mitt IG

nae nu ska jag glo lite tv och läsa körkortsbok innan jag ska lägga mej, langar bilder på inköpen så fort jag fått min dator tillbaka!
Kyss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela