owcrap

Drama

Publicerad 2010-04-14 22:31:56 i Allmänt,

Sitter och kollar på Sex Rehab with Dr Drew, galet mycket drama! Precis vad jag behöver! E upprörd, inte arg, mer besviken men varför tänker jag inte ta är för jag vill prata med personen i fråga innan jag kastar skit i bloggen... men iallafall, måste vara så sjukt jobbigt att vara instängd där utan sex när man e besatt, visst dom behöver de men ändå haha, jag känner mej otroligt involverad!

Idag hade jag kemiprov, snorsvårt så även om jag plugga massor, mer än till något annat prov, men gick de nog inte så bra iallafall :(  annars var dagen rätt soft, käka kabab på lunchen MUUUMS!

Blir ett bildlöst, kort inlägg nu mest för att visa att jag inte glömt! Imorn ska jag langa 4 outfits i rad eftersom jag inte pallat ladda in bilderna i dator än och säkert nått mer kul, haha :)

Vill tacka Tobias,Vincent & Pontus för en skapligt underhållande dag med! Ni är KINGS!
OCH MEGA GRATTIS TILL PONTUS PÅ 18 ÅRSDAGEN, även om det är på fredag men kommer säkert glömma och skriva det då så passar på nu!

Saknar min kille massor med, hoppas på biomys med honom i helgen och sen peppar vi valborg till tusen! :D  Måste bli fest känner jag, hellst lite grillning med för o fira in våren!

Nu tillbax till sexberoendet som blivit mitt tvberoende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela