owcrap

Hero of war

Publicerad 2010-04-07 15:39:14 i Allmänt,

Ny dag, nya äventyr! eller .. mitt äventyr idag var iallafall att ta sej ner till centrum innan de börja regna, ett annat var att städa köket för andra gången på två veckor (då menar jag riktigt grundligt!) sist jag gjorde det var i torsdags förra veckan för jag tänkte vara snäll innan jag åkte till killen och sen när jag kommer hem har min kära mor belamrat det med jord, krukor och blommor , VAFAAAAAN känner jag bara...
Hade jag gjort så (vilket jag aldrig skulle, hatar jord o skit) så hade mamma blivit sjukt förbannad men nae när hon som betalar räkningar och grejer då går så de himla bra att dumpa sina kaffekoppar, utspillda juice och blommor överallt!
Men snäll som jag är städa jag igen efter som hon bad mej igår när jag klippte mej (mutan var att hon skulle betala klippningen) men är ändå sur eftersom den där utspillda juicen gjort en gigantisk fläck på köksbänken som vägrar gå bort!!!! :@

försöker även leta upp något att käka på nätet, asså inte nått o skicka efter utan recept haha o hittar massor men såklart har HON inte handlat på tre veckor eller nått heller så vi har typ snabbmakaroner och knäckebröd... kul med påsklov när man måste svälta ihjäl, Baaaah!
Har iallafall skrivit en lista med mat vi måste ha till helgen då hon ska bort så nu måååååste hon handla :)  men tills dess får jag väl helt enkelt leva på snabbmakaroner!

gud vad ja gnäller i bloggen :o  får gå över till att gnälla på facebook istället, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela