owcrap

In a bad mood

Publicerad 2010-04-30 10:44:50 i Outfits/Inspiration,

Lyssnar på Rihannas Russian Roulette och deppar, mitt matteprov gick åt helvete.. kunde typ inget och på två frågor fatta jag jag inte ens va dom fråga efter ...
Och våran lärare var bortrest så vi hade en inhoppare som inte kunde nått :S  KUUUL! Första gången jag inte skriver på tre frågor .. annars är det max en och då är den verkligen snorsvår ! :( 

Lessen Tilda!

Gjorde iallafall en snygg Affärsplan och peppar valborg även om det verkar bli skit de med, så har inte så höga förväntingar så kanske inte blir allt för besviken iallafall..
Vet typ hur jag ska se ut, blir mönstade strumpbyxor, lång linne och kavaj/skjorta (inte riktigt bestämt mej än) och så en likadan toffs som jag hade igår, lite halv slappt kanske men vafan ingen ja behöver imponera på direkt, Mårten har ju inte dragit än och han har ju faktiskt sett mej i mina värsta tillstånd!
Jag får köra på en cool sminkning istället :)  kollar Lindas blogg lite ibland och där hittar jag sjukt mycket insperation inför fester, duktig tjej de där, skön stil har hon med! 
--> Länk (tyvärr är veckorevyn blockad på skolan så kan inte kolla så det är rätt men det var de jag fick upp genom google!)

Tur att Jessica Hart är snygg;




(Ph: http://jessicahart.net/blog/)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela