owcrap

It happens to be true, I only wanna be with you ♥

Publicerad 2010-04-07 22:01:47 i Allmänt,

 

(bild från Rommeresan med skolan, hitta ingen roligare för tillfället. Tur att jag är så snygg i skidbrillor!)




DAGENS VILL HA:
Chips!
DAGENS KLÄDSEL: Skjorta och kjol, slappt som jag idag
DAGENS FRISYR: Utsläppt
DAGENS LÅT: Volbeat - I Only wanna be with you & The Pretty Reckless - Make me wanna die
(värt en lyssning!)
DAGENS PLANER: Dagen är slut så sova...
DAGENS SAKNAD: MÅRTEN! & bäbiAssar lite med :(
DAGENS DUMMASTE: Jag är alltid smart ... eller att sätta sej på min tvättsvamp sadel på cyklen som resulterade i en liter vatten i rumpan (note to myself - köp en ny sadel innan högsäsongen för cykling startar!)
DAGENS MISSLYCKANDE: Att (inte) köpa munvatten, alla skulle tydligen köpa det idag och alla var före mej!
DAGENS DROG: Vatten med is och huvudvärkstabletter
DAGENS KÖP: Linsvätska
DAGENS GODIS: Inget, duktig Matilda!
DAGENS HUMÖR: Blandat, mest irriterad...
DAGENS CITAT: Whaaat?! palla...
DAGENS ROLIGASTE: Det här? Nae men att mina fyllda färsbiffar blev snorgoda :)


Det var min dag för er som undra, nä men hade tråkigt typ men nu blire "Sex rehab with Dr Drew" , yummy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela