owcrap

New things

Publicerad 2010-04-18 12:08:16 i Shopping,





På första bilden är det mitt öra för er som inte ser de, haha :)  iallafall dom nya örhängerna jag köpte igår för 19:- på Cubus, tycker dom är jätte söta!

Andra bilden är på min "nya" plånbok, hittade den i en låda... verka som jag dumpat den där efter jag gjorde om i mitt rum, hittar massor med saker jag glömt när jag letar i flyttlådorna! Gillar den iallafall även om det är ovant att ha en ny, inga saker sitter ju på samma ställe som innan haha hittar inte mina kort ju :D

Nu bär det stax av hem till my place igen så ingen mer uppdatering förens Data-Micke lagat den somsagt men ni får klara er utan mej, haha!

Matilda - Universums mittpunkt, Oh yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela