owcrap

No shit!

Publicerad 2010-04-11 20:12:52 i Allmänt,

Åter igen kass updatering, duktig Matilda men jao killens fel egentligen ... han som är så übersöt så jag bara måste mysa med honom hela tiden, men har iallafall fotat som en galning så laddar upp dom som blev bra så fort han har åkt och jag börjat med min engelska, 100 sidor i en riktigt kass bok och typ 50 glosor , weeeii längtar! :S menmen ska inte gnälla har ju haft lov och snart är det ledighet igen och typ 2 m¨ånader kvar till sommarlov , BOOOOYIAAAAAHH! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela