owcrap

Outfit Party

Publicerad 2010-04-29 19:54:47 i Outfits/Inspiration,

Va inne och spionera lite på Nelly.com nyss och hamnade på vimmer bilder från deras Outfit Party eller vare hette, sjukt snygga människor! Ett par av mina bruds ska dit när de kommer till Norrköping den 7 Maj så får se om dom kommer med på några bilder, hade gärna med gått men tyvärr är man ju fortfarande för liten ... men snart så, hoppas på att dom har Shoe Party i höst som förra året så jag kan ta igen lite, skulle vara riktigt kul! :)
Dock ska jag gå på förfesten och kolla in deras outfits, såklart kommer mina vimmel bilder från det med!

Hitta en outfit som föll mej i smaken rysligt mycket! Hoppas tjejen inte har något emot att jag lägger upp bilderna, men aia dom ligger ju redan ute på nätet och har ju inte överdrivet mycket läsare heller så ...

Iallafall, Gröna väskan (som även jag kollat på men tvekat lite på) helt klockren till nudefärgade jackan och sen skorna, jiiiiiissses ture love! Alla rätt till dej tjejen! Tumme upp :)


(Ph: Nelly.com - Länk)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-05-13 01:33:09

fin blogg:)

sv: aw tack så mkt:) finns på vila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela