owcrap

Perfect darling

Publicerad 2010-04-06 20:53:12 i Allmänt,



Mycket yoga de vart då, mamma bestämde sej för att byta däck på bilen o HEJ va bra de gick .. vi lyckades med ett sen gick de inte mer och eftersom jag kläckte ljusa idén att jag skulle övningsköra efter yogan så va ju alla däcken bra att ha på!
Så vi speeda till en däckverkstad och såklart så blev klockan över 18 och vi missa yogan .. menmen jag körde våran yoga timme istället och det gick faktiskt bra, körde i 80km/h vilket är de snabbaste ja kört!
:) hehe dödligt stolt, har typ inte kommit så långt men har ju 3 månader kvar tills det är dax, får skylla på snön helt klart!

någon outfit bild innan jag bytte till yoga kläderna vart de inte heller och nu orkar jag inte byta om, men har min nya vita blus från gina och leggnings bara!
Kikar på underkläder och skor nu vilket jag är i stort behov av (inbillar jag mej iallafall, underklädes lådan går inte o stänga och skorna ramlar ut ur garderoben, menmen)
Är faktiskt besviken på utbudet, bilderna kanske inte gör dom rättvisa men vart är allt vitt, svart och spets???
Allt ska va i rosa o grått o grejer nu .. baaah, inte skorna funkar för mej heller fast där är de ju mer priset som hatar mej, nog för ett par svarta pumps är en investering men känns ändå mäktigt med 600 kr för ett par skor, jag har faktiskt bara studiebidraget att leva på ju! :(

nae nu blir jag för deppig, förlåt! ska fortsätta mitt sökande och kolla lite på slutet av "Äntligen Hemma"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela