owcrap

School's out

Publicerad 2010-04-12 12:17:52 i Allmänt,

Nyss vare packat och sen vart klockan över 12 då försvann typ alla, skönt som bara den... Caffan är det jag pratar om, sitter nästan aldrig här trotts att det är samlingstället nummer ett tydligen! Dock gillas kaffe (choklad för min del) -automaten, mumma!

Ska göra mina fysik uppgifter som jag inte lyckades med, jag och lisa MYS! Tänkte kolla lite kläder,skor,smink och smycken oxå när jag får tid, vilket nog kommer vara hela tiden om jag känner mej rätt... Lisa raderar sin hotmail inkorg, 585 mail (eller nått sånt) kul att hon är så aktiv hahahahhahah :D

För er som bryr er får alla mer än gärna tipsa om bra torr-schampoo:n man kan få tag i i norrköping, är för lat för att leta men behöver de verkligen! så snäääälla söta rara kommentera med tips! Pussipusspuss på er då <3
haha naerå, ska va seriös och plugga och leta snygga saker jag kan lägga upp här sen ;)

Kul att ettorna spelar in en musikvideo just nu med, kuuul :(  koncentration noll... nae nuuuuu ska jag plugga faktiskt!
Kul babbel right? :D

(ibland är jag seriös, ibland är jag dock himla oseriös)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela