owcrap

The Green Ones

Publicerad 2010-04-01 18:22:56 i Skönhet,

(Clean & Fresh har nu tydligen bytt namn till Nordic Essentials, men det är samma produkter så leta efter det Garniers gröna så blir det bra!)

Tänkte bara tipsa om min dagliga hudrengöring!
Den har funkat för mej i ca 2 år och den känns jätte fräsch :) 
Har använd creamen i typ 2 år och gelen & ansiktsvattnet i ungefär 1 år... just den där lätta fräscha känslan efter man använt dom gör mej lite halvt besatt, skulle gärna vilja tvätta mer än två gånger!
Speciellt skönt är det om man haft mycket smink på en fest eller nått och man kommer hem trött & sliten och så svabbar man fejan och det svalkar och är bara så lättande men bara känner hur huden andas ut igen, sen när man vaknar känner man sej pigg och som ny igen! Haha tänk vad lite klaffs kan göra :D


Måste även visa mina mini påsklijor, tycker om är så söta!

(ser nu att dom ser normal stora ut men dom är mini iallafall)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela