owcrap

The Pretty Reckless

Publicerad 2010-04-12 21:29:24 i Allmänt,

Förlåt för ganska oseriöst inlägg förut men var galet trött och hade 5 fnittriga ettor brevid mej som störde mitt seriösa-sinne :)  haha, men lite söta va dom iallafall!

Sitter och spanar på facebook och msn.se förtillfället, lite kläder på gina med men hittar inget som jag gillar direkt...
Om ni inte varit inne på http://kandisnytt.msn.se/ så gå in, för på höger sida finns en bild/vieo med Tylor Momsen som bara är sjukt snygg! Älskar ögonen och håret! Printa en bild, men om ni vill se själva är det bara o klicka er in, dock handlar videon om att hon tydligen blivit utkastad från Gossip Girl, synd hon var cool även om jag inte följt det så bra på senare tid ...




Sitter även och viftar med mitt nya garderobs fynd på fötterna, ett par bruna läderskor med träklack (langar bild när jag orkar) ville ha dom förra året redan men jag går verkligen inte snyggt i klackar så våga inte men iår ska jag ööööva för fulla bananer och bli bäst, narå men ska använda dom flitigt iallafall! Måste förövrigt gå massor i dom iallafall för dom ska töja sej så ännu mera press på att öva, haha

Har även tagit beslutet att på riktigt leta på HM efter den där byxdressen i jeans, måste bara ha den! Så i helgen kommer killen faktiskt inte undan även om han lyckades förra veckan för jag kände mej snål! Vet inte om jag köper den men ska prova och känna lite iallafall :)

Nae nu ska jag ta tag i mitt liv och ta en kall dusch och sen ringa till hannu och se om han kan övningsköra med mej någon dag i veckan, hoppas hoppas måste verkligen börja köra mer regelbundet så jag får in det i huvudet!

Sen om ni har lust, på tal om Tylor Momsen, kan ni ju lyssna på hennes band - Galet bra enligt mej! Hitta en låt på spotify för er som har det men dom snackat i början men typ 20 sekunder in börjar hon sjunga iallafall, och ni som inte har spotify tycker jag kan kopiera rubriken och söka på youtube! Gillar nu girlpower och rassliga röster så är det något för er!

The Pretty Reckless – Make Me Wanna Die - Kick Ass film version (inc' dialogue)

Vet att ni vill veta massor mer om mej oxå så tänkte knåpa ihop en spotify-lista med mina favolåtar just nu och även ett ego inlägg, ni älskar det! :)

Dusch vare ja! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela