owcrap

TODAY

Publicerad 2010-04-03 19:22:47 i Outfits/Inspiration,

Dagens;



Skjorta - vila, Linne - gina, strumpbyxor - hm & converse på de!



Killen påpeka att han faktiskt har en liknande kompakt kamera (vilket är det jag fotar med nu mera) så jag visst kan ladda upp bilder så langar en dagens medans han duschar och gör sej fin, don't know why ...

Härligt när killen kärar ner sej i dina grejor (min kamera är vattentät,stöttålig och okrossbar - perfekt för lumpen!(citerat Mårten)) och skaffar typ likadan! Tumme Upp!

Shoppade gjorde jag idag med, typ hundra år sen men kände att det var dax att fylla på garderoben med lite plagg nu, dock mest basplagg eftersom jag inte är speciellt inspirerad att köpa vårkläder när vädret pendlar så mycket :|  men köpte iallafall (langar bilder när jag kommer hem!);

vit blus, gina
(den gröna från reklamen youknow, fast min är vit haha)
vitt linne, gina
ljusblått nagellack, hm
blondering, hm
strumpbyxor, lindex
kornblå klänning med pajetter och vadderade axlar, bikbok
(halvapriset, FYND! :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela