owcrap

TODAY

Publicerad 2010-04-07 21:40:02 i Outfits/Inspiration,

Dagens;

Skjorta - Hannus, Kjol - Gina, T-shirt - Gina, Skärp - HM, Strumps -Lindex & Converse

Märks inte att jag älskar Hannus gamla skjortor, nänä!
Kan säga med att hannu är min mammas ex som jag faktiskt har sjukt bra kontakt med även om dom gjort slut, även mamma och han har det och det är skönt eftersom han iprincip varit min pappa sen jag var tre år eller nått, Hannu och hans gamla skjortor gillas skarpt!

 

Kände att jag måste visa lite andra bilder på min megarea klänning från bikbok med, för dom jag tog när den hängde på galge gjorde ju att den såg helt rak och knasig ut!

 

 

Kommentarer

Postat av: Lisa :D

Publicerad 2010-04-09 09:21:10

sexig klänning den där blåa ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela