owcrap

Weekend.

Publicerad 2010-04-11 22:51:00 i Foton,

 

Det var lite av det min helg bestått av, de som gjorde sej på bild vill säga... Mycket kladdkaka vart det iallafall :)

Nu har min Mårten åkt igen och jag är helt ensam till tisdag då mamma kommer hem igen, ganska skönt faktiskt även om jag saknar de båda! Ska strax läsa min mysiga engelska bok och kanske körskoleboken oxå om jag hinner annars blire den imorgon
(Börjar känna press nu med att faktiskt klara körkortet! Lika bra att börja i tid så man slipper spendera HELA sommarlovet åt de..)

Hade även en tripp down memory lane i lördags när jag och killen laga mat, och en sak kan jag säga att innan jag träffa Mårten var jag extremt ledsen, iallafall om man lyssnar på musiken jag gilla, tycker den fortfarande är bra dock men nu lyssnar jag på ett annat sätt känns de som... kul hur saker förändrats! Och usch, tycker om honom så himla mycket den där grabben och snart har vi 1 årsdag med, det går fort!

nae nu ska jag sluta babbla och ta mej an "Of mice and men" MUMS! (känn ironin!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela