owcrap

Back to reality.

Publicerad 2010-08-24 21:06:31 i Månadens,

Första skoldagen är avklarad och som vanligt var den ju det mest onödigaste som finns men man måste ju ha den med..
Vi fick tre nya lärare och ett nytt projekt vi ska jobba med - ingen tid att spilla här inte!

Verkar vi ett helt okej år faktiskt, lite företags ekonomi B, lite engelska C med bästa vän (STORT PLUS I KANTEN!), lite "Magnus-tid" och projektarbete.. det är vad min höst termin kommer bestå av iallfall (y)
Känns så lite att jag t.o.m funderar på att läsa Matte D för att slippa sova bort så mycket tid ;)

 

Ledig eftermiddagar på måndag och torsdag + heeeela fredagen! Skönt måste jag säga :)

Nu ska jag fortsätta glo på Fångarna på Fortet, peppa till Röjet i helgen och längta efter mitt gull!
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela