owcrap

Beverly Hills 90210.

Publicerad 2010-08-03 16:57:43 i Outfits/Inspiration,




Kollar just nu på gamla Beverly hills och det är ju lika bra varje gång! De avsnitten som rullar nu är från 1992, mitt år :)
Lite kul att se kläderna .. känner igen typ allt i dagens mode, skjortorna, fodralen, magtröjorna, jeansjackor och neon färgen. Kul att modet faktiskt går igen!
Min mamma säger alltid att man inte ska slänga nått bara för de inte är trendigt längre utan bara om de e typ för litet eller trasigt, för modet kommer ju igen och då har man ju redan många nyckelplagg kvar!

Ekonomiskt och bra, sen följer inte jag trender så slaviskt iallfall men kul att kolla, svårt att undgå att följa det lite!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela