owcrap

Gifts.

Publicerad 2010-08-06 12:10:47 i Månadens,

Lite grejor jag fick på min födelsedag :)

Fick ett presentkort på hm, en supersöt fontän och jättefina blommor av Mårten

En skjortklänning (?), värmeskydd till håret och mobilen av mammi,

sen fick jag även av stavmixer av Fredrik (HAHAH) för ja gnällt om att ja kan inte kan göra smoothies eftersom vår mixer la av för typ ett år sen, men nu jäklar!

Sen har jag även fått: Tripp till Vingåkers factory outlet med allt betalt av Hannu

Pengar av pappa& farmor och även av momo o moffa med, dock ska dom gå till nya glasögon eftersom mina faller sönder haha :)

Så vare med det :) Känner mej riktigt nöjd med årets födelsedag även om jag både jobba och fyllde på en måndag! -.-

 

Ikväll drar vi en utgång för att ta min oskuld, Pepp - javisst! :D

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela