owcrap

New Things.

Publicerad 2010-08-25 20:34:29 i Shopping,

I väntan på att Berlin bilderna ska komma upp tänkte jag visa de presenter jag fick av hannu, det var ju en resa till vingåkers factory outlet med allt betalt som jag utnyttjade i måndags!

 

Som ni ser på sista bilden så var min efterlängtade regnjacka på bild tre en extremt bra investering!
Även jeans och hela skor känns ju ganska behövligt när vi går mot höst så jag är himla nöjd :)

Nu dusch, och imorn slutar jag vid lunch så kan nästan garantera att iallfall lite av Berlin bilderna kommer upp!

Kyss

Kommentarer

Postat av: Catta

Publicerad 2010-08-25 21:14:30

Tack matilda :) <3 Jaa jag tycker dom är asmysiga! Ja har faktiskt köppt min på ellos!! :) men det var något år sen så jag vet inte om den är kvar, men du kan ju kolla :)



Hur är det med dig då ? :) Ska du kolla på fortet ikväll? :)



SNYGGA SKOR FÖRESTEN!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela