owcrap

New Things.

Publicerad 2010-08-31 18:12:08 i Shopping,

 

Usch, nu har jag öppnat min plånbok igen och fått hem ännu mer saker jag egentligen inte har plats för.. men vafan, nu när jag har tjänat lite slantar under sommaren måste jag ju spendera lite med ;)

 

Bild1: Tröja, Gina Tricot 149:-   Halsband, Cubus 99:-

Bild2: Cardigan, New Yorker 169:-

Bild3: Cardigan, New Yorker 169:-

Bild4: Kollegieblock 19:-  Bok 79:-, båda från Finspång böcker och papper

 

Lyckats dra på mej feber och en ilsken hals med, så nu ska jag åter igen bädda ner mej med min Elle-tidning och lite halvnakna livräddare!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela