owcrap

New Things.

Publicerad 2010-08-06 11:46:12 i Shopping,

Uppdaterat som en död häst denna vecka, men har inte haft någon lust alls.. men nu kommer lite nya grejor ja shoppat, hoppas bara ja inte glömt nått, men då kommer de senare haha :D

 

Bild 1: Shorts, Bikbok 249:-
Bild 2: Linne & klänning, Bikbok  2 för 99:-
Bild 3: Myströja, Cubus  99:-
Bild 4: Nya sängkläder, IKEA  399:- (både påslakarn och underlakarn)

Jag älskar rea, helt galet vilken bra rea de varit med :o håller ni inte med?
Finns aldrig i mindre storlekar annars men nu finns de massor i 36/38 ju :D Happy!

Älskar mina nya sängläder med, velat ha de av mormor o moffa hur länge som hellst men de har inte kommit fram så fick köpa de själv till sist, men de vare värt.. (y) Stor tumme upp för IKEAs sängkläder! ^^

Kyss

Kommentarer

Postat av: Catta

Publicerad 2010-08-07 20:02:36

Woow! Shopping:D, mee like ! :D, vad fina grejer du har köppt ! :D, Saknar dig, brudkväll snart ? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela