owcrap

Preview.

Publicerad 2010-12-02 10:51:40 i Månadens,



Ett smakprov på resebilderna som kommer upp under helgen.
Blev lite fördröjt pågrund av för mycket skoluppgifter och stress...

Jag framför triumfbågen :)


Gud va bra resan var, var väldigt skaptisk innan men ångrar inte ens sekund att jag palla mig till bussen i söndags.
Vi var i Frankrike och Tyskland, vi åkte även genom danmark,belgien och holland men där stannade vi bara för kisspauser och käk.

I Paris gjorde vi allt turistit, Eiffeltornet - Louvren - Triumfbågen - Notre Dame mm.
Helt underbart, fast vi sprang iprincip runt att för att hinna men gud va mäktigt de var även om Mona Lisa va grymt liten...

I Tyskland var vi på Posche museum och julmarknad, vi hann även shoppa lite och vissa drog ut för att dansa på nattklubb.
Tyvärr avslutades resan med SÄMSTA hotellrummet (sex bäddsrum för en person i vissa fall) men vilka underbara minnen man har från den här resan! :)

Fler bilder kommer så småningom upp på facebook!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela