owcrap

Do Something Awards.

Publicerad 2010-07-23 07:57:40 i Outfits/Inspiration,

Kolla på Starlounge eftersom de inte finns nått jobb än, och de har tydligen varit någon gala som heter Do Something Awards i veckan och här e mina favorit outfits från den ..




Bild 1: Alyssa Milano, allt för mej helt i smaken .. känns som ja ska ge mej ut på jakt efter nått liknade i helgen o ha på krogen. Fan va snyggt!

Bild 2: Jojo, hennes klänning va jätte sommrig o fin men de som va coolast va ju helt klart hennes örhängen som va säkerthetsnålar tror ja, ser ut som de iallafall och hur coolt?! Fräckt att ha till en så söt klänning :)

Bild 3: Paula Abdul, okej det här va ju ingen favorit outfit utan den fick hänga med bara för skorna .. för ser ni vilken fläskig platå :o  ser ut som äkta stripp skor enligt mej! Coola men lite onödigt klumpiga tycker ja allt..

Tänkte kika in på HM's hemsida med under dagen om killen bakom mej inte kommer, inte bra o kolla kläder på jobbet ;)  Så ni får förhoppningsvis mina favoriter från hösten därifrån någon gång under dagen!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela