owcrap

new design!

Publicerad 2010-07-10 16:01:51 i Allmänt,






Har gjort det igen .. knåpat ihop en ny design till bloggen allså :)

Ville ha en sommrigare så vitt o blommor kändes rätt!

Har förövrigt gjort headern på http://www.picnik.com/ till er som undrar och kanske vill knåpa ihop en egen!
Dock har ja bara tagit en hel vit bild och satt på text och blom-ramen så inge avancerat!
Men de har sjukt mycket coolare textstilar där än i photoshop så e lite roligare till just headern...
Bara ett tips lixom! :)


Va tycker ni?  Behålla eller ändra?




Kommentarer

Postat av: Catta

Publicerad 2010-07-10 18:13:37

Snygg ! :D, Defenitivt behålla ! Men jag tänkte på det, jag vet hur du kan ta bort ditt namn där över om du tycker att det stör, jag har en kod som tar bort den. Bara en tanke lixom. :) Skitsnyggt ! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela