owcrap

New Things.

Publicerad 2010-07-05 17:14:04 i Shopping,






Kjol, Gina Tricot 50:-    Cardigan, HM 99:-   Lång-linne, Gina Tricot 70:-    Solbrillor, Glitter 45:-

Det var de sista av min rea shopping för den här gången hoppas ja, måste ju ha lite plats för höstkläder och det ja kommer hem med från Berlin! :)

Brillorna är f.ö exakt likadana som de ja köpte för två år sen, älskar dom så himla mkt så fick bli ett par till .. mina gamla e utslitna o man vet ju aldrig när man råkar sätta sej på dom eller nått ;)

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela