owcrap

New Things.

Publicerad 2010-07-29 21:23:05 i Shopping,







Bild 1: Linnen, Gina Tricot 129:-/st

Bild 2: Trosor, Gina Tricot 149:- för 3

Bild 3: BH:ar, H&M 99:- resp 129:-

Bild 4: Mineralfoundation 180:-   Consealer 75:-  Nagellack  39:-

Bild 5: Miiiniplattstång, Claes Ohlsson 99:- 

Efter första lönen kom in på kontot var jag ju tvungen att köpa lite saker såklart och detta blev det :)
Älskar min lilla plattång, den e grym till mitt korta hår och väldigt smidig om man ska bort!
 Ett tips bara om man har en hundring över!

Nu fattas bara shorts .. dom gömmer sig för mig tror jag .. kan bara inte hitta några :o
Nån som har tips på vart dom gömt sig?

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela