owcrap

Out with the old and in with the new.

Publicerad 2010-07-24 18:40:00 i Skönhet,

Lovade ju att jag skulle visa min nya frilla.. ett rejält klipp måste ja säga, för att vara mej som bara klipper topparna annars! Men är grymt nöjd och känner mej skitsnygg :D

Kan verkligen rekomendera På Håret till alla som ska klippa sej, alla pridukter luktar asgott och frisörerna är jätteschyssta och proffesionella! Lite reklam där, hoppas jag får rabatt nu ;)

Vi börjar med en före-bild ofc :



Och så här blev resultatet efter Jennica fick utöva sin magi :





Tar någon bättre bild någon annan gång då ja inte ser så trött och sliten ut ;)

Va tycker ni, snyggt eller fult?

Kyss

Kommentarer

Postat av: Line

Publicerad 2010-07-24 20:53:58

Oh det blev ju ascoolt ju :D vad bra att du blev nöjd :)

Postat av: Izza

Publicerad 2010-07-25 19:22:47

Det blev jätte fint Matilda :)

Postat av: Mija

Publicerad 2010-07-26 07:02:07

Det blev fin fint :)

Postat av: Madde

Publicerad 2010-07-26 08:58:09

Håller med de andra tjejerna, det ser jätte fint ut! :)

Postat av: jenny

Publicerad 2010-07-29 16:22:27

Det blev sjukt snyggt! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela