owcrap

thirteen days left.

Publicerad 2010-07-13 20:36:58 i Allmänt,

Idag såg ja på min mobil att de va den 13, vilket oxå betyder 13 dagar kvar till min födelsedag!!!
Känner mej grymt taggad! :)

Dock jobbar ja och det är en måndag så någon utgång för o fira min krog-ålder e ju att glömma.. menmen, när ja väl passerat dagen har ja ju ett par kvar att supa på innan ja går i graven ;)

Ganska soft dag på jobbet med, lite slösurf i början och sen arkivskåps rensande resten av dagen (y) måste bara ta på mej mindre kläder om de ska fortsätta va 32 grader, haha 

Oh saknar min Mårten med, tur att vi ses i helgen.. Gnällgnäll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela