owcrap

Vivaz.

Publicerad 2010-07-01 12:52:14 i Allmänt,



Så fort lönen kommer in på kontot ska ja köpa mej en ny mobil.. inte för min är dålig utan för den är för platt o liten, tappar bort den heeela tiden! Bild

Har kollat lite på Sony Ericsson Vivaz Pro, den är ganska stor med pekskärm som ja faktiskt är lite skeptisk mot, men det är väl framtiden antar ja.. men det jag främst gillar är tangentbordet! Perfekt till mej som älskar att smsa och så ser det ju sådär proffsigt ut när man fäller ut det! Haha

Så va tror ni, någon som har den som kan säga om den är bra/dålig?
Vore jätte tacksam eftersom det är ju en del pengar man slänger iväg o de får ju inte va i onödan!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela