owcrap

Yesterday.

Publicerad 2010-07-07 21:23:20 i Allmänt,





Igår va en mycket bra dag.. men även en jäkligt kass!
Kass för att ja shoppade igen -.-  helvete.  Visar i helgen!
 Mycket bra för Jag o Line ägde stan, vi kicka ass på rean och skapade en egen Super Happy Meal, Ohyes vi e grymma!

Har en slogan på vår nya HM:
Super Happy meal - För de lite tjockare barnen

HAHAH internt askul, för er not so funny .. eller va vet ja men ja skratta så ja tjöt i bilen hem! :D

Hon i kassan på donken va störd med,

Jag: Jag vill ha en Happy Meal! :D
Hon: va vill du ha i den då?
Jag: öh... pomme, leksak, en cheese o cola!
Hon: ..... ?  okej, vill du ha äppelbitar eller morötter?

Då gick de upp för mej att happy meal e inte bara burgare, pomme o läsk nu utan ännu mera o de va de hon mena.. men seriöst, ser ja ut som någon som äter happy meal ofta eller?!?!?! Pfft..

Aia fick en bil man kunde vända bakdäcken på :D

Nu ska ja se lite OC och sen soooova!

Kyss

Kommentarer

Postat av: Line

Publicerad 2010-07-08 08:15:06

Haha, super happy meal, så jäkla kul x)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela