owcrap

this month!

Publicerad 2010-06-01 22:24:20 i Månadens,

Maj har varit sjukt härlig måste jag säga och inte mycket har varit dåligt. Så det bästa blir den tyngsta punkten denna månad helt klart!

Så månadens bästa är:

VÄDRET- sol iprincip varje dag nu de sista två veckorna - härligt!



SKOLAN - allså kanske inte själva skolan för den är den samma, men att mina prov har gått vägen även om de varit på gränsen, hur skönt! Sen att jag är ledig större delen av veckan eftersom jag redan gjort klart mina rester förra veckan det är ju inte helt fel det heller!


BRUDARNA - helt klart måste ju ni vara med, under vintern gjorde vi typ inget och allt plugg tog över alla ledig tid vi hade så våran kontakt dog ju litegrann men nu när de närmar sig sommarlov så är den tillbaka igen, himla härligt! För man behöver ju faktiskt sina tjejer :)

Sen är ju alla fester som börjar komma igång igen i sig bara helt underbart, det kommer nog bli en bra sommar iallafall! :)




Månadens sämsta blir:

IDROTTEN - eftersom Maj faktiskt blivit vändningen på inte bara klimatet utan oxå mitt humör så är det svårt med det sämsta men det får nog bli idrotten iallfall, faktumet att jag måste ha extra lektioner i trean med eftersom jag inte hunnit alla rester än (visste vi redan innan men ändå, hoppades ju!) känns ju inte allt för kul, menmen lär ju inte få ligga på latsidan i trean då heller!


Sen kan man ju faktiskt inte glömma att jag och Mårten har varit tillsammans i 13 månader idag (alltså ett år 1:a Maj) och det är ju bara för underbart! ♥

 

Fan nu vart det ju tre inlägg idag iallfall! Jag är besatt, haha :)

Kyss


Kommentarer

Postat av: Catta

Publicerad 2010-06-02 20:32:02

Fan matilda !! Vi måste ju dra en avslutningsfest snart ju! :O <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela