owcrap

Hard work work!

Publicerad 2010-03-30 14:45:26 i Allmänt,

Galet hårt arbete nu måste jag säga!
Sitter och skriver CV , med framtidsinriktning. Vi ska asså skriva som vi skulle söka jobb om 10 år :) 
hitta utbildningar, jobb och sån man kan sätta in i CV:t så det blir mer ... tror det kan bli jätte kul med tanke på att jag tänker rätt mycket på vad jag vill bli just nu!
Vill jobba inom marknadsföring även om jag för tillfället går teknik linjen, vilket kanske inte var smartaste valet men det är en stadig grund att så på då typ alla kurser man behöver till de flesta högskolelinjer finns med! Hårt plugg är det men kul när men faktiskt inser att man kan bli vad man vill, vilket man gör när man måste kolla högskolelinjer!

Hittat Handelshögskolan i Kalmar som låter intressant, och en del "sidojobb" jag tänkte ha med bara för det ska se bra ut så koller lite på olika klädbutiker där man får erfarenhet av att sälja och sociala kontakter!

Aia lite om mina planer till framtiden iallafall, vi får se hur det går! :D  önska mej lycka till nu va, haha

Programmerings provet är avklarat nu oxå, gick så dåligt som jag förvänta mej att det skulle men fick ett G iallafall!
Skulle fika med Mija (bästa vän) men hon har fått magsjuka så vi får ta det någon annan gång, Krya massor! <3

Tänkte ta en promenad med kameran nu när det är sol ute igen, ska bli mysigt!


Jävligt långt och onödigt inlägg egentligen ... men kände bara för o skriva av mej lite ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela