owcrap

Hot and Cold

Publicerad 2010-03-31 10:26:43 i Allmänt,

har blivit sjuk, har feber och mår allmänt kasst, ändå palla jag mej i väg till skolan för jag har varit sjuk ganska mycket och har många frånvaro timmar... men funderar på att gå hem vid lunch iallafall, fryser om kroppen och svettas vid huvudet så kan inte fokusera speciellt bra.

Har iallafall skrivit klart mitt CV med det jag vill att dte ska innehålla så nu ska ja skriva ett personligt brev till Cloetta som söker en säljare och det passar mej tycker jag.

Upptäckte igår när jag skulle ut och fota att min "halvsystem" (systemkamera fast med ett fast objektv) har dött, KUL jävligt KUUUUL!! :'(  så fota med min kompakt, bilerna blev rätt bra iallafall men inte samma kontrast och så .. lägger upp dom när jag orkar!

Skriva brev nu och sen försöka leta rätt på idrottsläraren för att säga att jag är sjuk ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela