owcrap

Jumpsuits

Publicerad 2010-03-31 21:03:41 i Outfits/Inspiration,

(Allt på bilden är från HM)

Kände när jag klicka mej runt på HM's hemsida att jag var tvungen att slå ett slag för byxdressen, har innan aldrig förstått mej på det men nu när dom kommer iform av shorts tycker jag det är ganska smart och snyggt! Det är lixom en hel outfit i ett plagg :)
Gillar den e jeans mest, skulle gärna vilja ha den i lite ljusare jeansfärg med, speciellt nu till sommaren!
Lätt att matcha accessoarer känns det som oxå, bara hänga på ett halsband eller sätta en hatt på skallen så känns man sådär citychick, redo för en lunch i solen eller en shopping tur!

Hoppas det kommer fler byxdressar i sommar för det är iallafall ett plagg jag kommer traska runt i (om jag får tag på någon och den passar till min kroppsform såklart!)

Passar även på att skänka en tanke till min vän Jimmy som just nu är på väg hem från Lumpen i Arvidsjaur (tror jag, högt upp iallafall!) och det är ett par timmar med tåg för honom att komma hem kan man säga, så en tanke till dej nu när jag ligger och myser (fryser dock mest) i min säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela