owcrap

Professor Starfish!

Publicerad 2010-03-31 20:32:21 i Allmänt,

Min mamma skicka just en länk på facebook med en video från mitt favorit spel när jag var typ fyra år, det heter Freddy Fisk (tror jag iallafall, fisken heter Freddy det vet jag) och det var enormt kul!
Min favoritkaraktär var "Professor Sjöstjärna - din lärare i matematik"  det var han som lärde mej att räkna, man kan säga att i grunden var det han som fick in mej på tekniklinjen, hjälpte till iallafall :D  Haha! 
Lägger in än länk till youtube, ville lägga in videon men vet inte riktigt hur man gör, men kolla gärna (iallafall början där Professorn är med!)

http://www.youtube.com/watch?v=wowT7YKfkto

Annars ligger jag i sängen och tycker synd om mej själv, mår fortfarande dåligt... men passar på att leka lite i Photoshop och försöker göra en snygg header!
Fattar inte ett piss hur man ändrar utseeande på bloggen än men min mamma som alltid fick göra alla mina lunar pressar när jag var yngre (ni vet innan Pro 2 & 3 kom då man bara kunde dra in bilder och sånt och se direkt, då var ju allt i kod) hon ska hjälpa mej att ändra lite iallafall, om hon lyckas :)  så klurar lite på hur jag vill att den ska se ut! 
Annars får någon vänlig själ gärna skriva en kommentar om hur man gör och om det finns något enklare sätt än alla koder...?!
































Mitt choklad begär tar snart över, jo det är den veckan...
Hade jag mått bättre hade jag gjort typ TUSEN chokladbollar och smaskat i mej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela