owcrap

So many thoughts running through my head but none about...

Publicerad 2010-03-28 17:10:23 i Allmänt,

två timmar har gått och jag har skrivit "Diskussion", alltid lika effektiv .. iallafall på roliga saker :)
har t.ex. snabbrensat garderoben för min "pinne" eller va man kallar de (kommer inte ens på det .. dålig orddag idag asså!) den höll på all ge upp o då hade jag fått typ 100 plagg på golvet..
har även insett att jag be mer plats för mina kläder och funderat på om jag borde flytta min byrå och köpa en sån där klädställning..
har tvättat och hängt upp två maskiner tvätt med och även lyckats hitta ett lätt recept på wok i solo ja ska laga strax! kall kväll mitt i vintern, gnällig pojkvän - hyffsad bild iallafall!
Allt detta o ändå inte kunnat komma på ett ord att skriva under "Diskussion", BAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH jag e kass idag så är det bara.

Ger upp nu får fråga Helen eller mina snuttegull pojkar i klassen som säkert gjorde klart rapporten tio minuter efter vi fick den.. suck, ibland känner jag mej så blond o lat :)  hoppas bara dom inte är för sura för jag skippa blixtlåstävlingen vi hade förra veckan men ärligt 18 killar (och tyvärr är inte alla speciellt mogna för att vara 18år..) och sen jag, NEJ TACK!  men förlåt till er iallafall!

nej, nu - mat!
ladda upp lite av mina favvo vår/sommar-kläder senare om jag hinner och kommer ihåg!

STÅÅÅNG heter de ju btw, den där pinnen .. eller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela