owcrap

Spring/Summer

Publicerad 2010-03-29 14:39:28 i Outfits/Inspiration,

(plagg från HM & Gina)

Har eget arbete på Fysiken just nu så tänkte lägga upp mitt klädinlägg innan jag fortsätter med rapporten (man skulle visst skriva diskussion iallafall så får passa på nu när Helen är här).
Här i alla fall det som står på min önskelista inför vår/sommar 2010; färgglatt, jeans, lite safari & såklart måste jag få in lite grunge i det hela med... älskar den tenden som var under höst/vinter. Så mina flannelskjortor, nitar och slitna converse släpper jag inte så lätt, men det är ju ändå varmare och ljusare nu så känner mer bara ben och starka färger istället för tjocka leggings och gråskala.
Ska bli spännande att se om jag lyckas eller om jag kommer se ut som en luffare, haha :))

ska väl sätta igång med min rapport igen nu när jag fått det här inlägget ur världen (skapa t.o.m en helt ny kategori bara för det här!)  tänkte kanske även lägg upp lite bilder jag tagit under förra året om jag får ett ryck, nu blire och dricka lite mer choklad, tänk vad socker kan göra med huvudet, Härliga grejor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela