owcrap

Last Year.

Publicerad 2010-03-29 23:03:42 i Foton,

sa ju att jag eventuellt skulle lägga upp lite bilder jag tog förra året, så here they come! Måste även gnälla lite på den låååånga vintern vi haft som verkligen tagit död på mitt fotosug, det var kul med snö i början sen vart de typ extrem överlevnad av det :O   inge mera sånt tack!  nu är det iallafall snart vår då blir det roligare att fota igen!
(vi i östergötland har inte kommit över 10grader typ 7 dagar i rad, eller vad det är som utgör gränsen för vår, så än är det faktiskt inte vår officiellt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela