owcrap

dotdotdotdot

Publicerad 2010-03-30 10:41:27 i Allmänt,

jaha, nu var man med i facket! Tumme upp, låter det som iallafall haha :)  Lisa skicka just Gretas blogg till mej med som jag lyckats missa, spännade läsning hoppas jag, gillade Greta massor när hon var med i Paradise Hotel, tyckte hon var så söt och verkade snäll! Älskade hennes stil och solbrillor med, såna måste införskaffas !

Funderar på att hänga med ett par tjejer på skolan till stockholm i slutet av april, skulle vara kul men pengafrågan är ju alltid ett problem men mamma erbjöd sej faktiskt att hjälpa mej med det :))  Härligt!  hoppas på bra väder med i sånna fall...

nu började vi med genomgången om facket igen! Langar en
gammal bild från förra sommaren på Elin Kling :) (önske outfit x en miljon!


















)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela