owcrap

Blub.

Publicerad 2010-05-26 21:32:05 i Allmänt,

Usch är så otoligt trött nu mera, jag sluta direkt efter kemiprovet idag (vid 9.30) och allt jag har gjort utom att träna i en timme är att sova :o helt insane ju! Jag behöver helg asså!
Skönt iallafall med kort dag imorn med och sen hela fredagen ledig, det är ju marknad då med så passar perfekt!

Förövligt så glömde jag packa ner min handduk så fick dyng paniken när jag inte kunde duscha efter gymmet, dock har ja ju inte så långt hem men kände mej snuskig iallafall, klant är jag..

Igår var jag produktiv, gjorde klart min fysikrapport + powerpoint som jag är två månader försenad med och så plugga jag till kemiprovet med såklart, så idag kan jag ju ta de lugnt med gott samvete eller hur?!

Nae nu ska jag nog sova lite till kanske, ska sluta babbla massa onödigt skit här iallfall! ;)

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela