owcrap

CHIPS!

Publicerad 2010-05-12 19:20:00 i Allmänt,

O-Hej va kass uppdatering det har varit nu då, i'm sorry!
Nu har jag laddaren igen , någon gullig trea som rullat ihop den och lagt den i en hylla :)

För tillfället är jag hos killen och han kollar nyheterna... så jag sitter här!
Hittat massor av najsa bloggar idag, dock är jag ju trög så jag spara dom inte .. men ska leta upp några när jag får tid !

Googlat lite på omdömen om OLW's nya chips med, de flesta verkar inte nå upp till de gamla standard Sourcream Onion chipsen , synd men de kanske är värda ett försök iallafall, är ju lång helg nu så vi kanske hinner ta oss igenom både de ugnsbakade och superchipsen, recensioner (hur stavas det?!)  kommer då ofc! Sen är ju både Naturchips pc ostbågar en favorit så blir nog att testa de nya där med, dock inte i helgen HAHA :D


Nu ska vi ut och åka bil och köpa snacks!
Ha en bra kväll :)
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela