owcrap

Design!

Publicerad 2010-05-13 21:53:26 i Allmänt,

ALLA NI SOM SER MIN BLOGG FÖR TILLFÄLLET FÅR URSÄKTA!!

Såklart tänker jag inte låta den se ut riktigt såhär, även om jag vet att ni älskar mina paint-blommor på bakrunden ;)


Ville bara testa runt lite och digga den faktiskt lite, men i längden känns de ju lite jobbigt så lär säkert byta redan imorn :D
Men tänkte bara informera att designen är under bearbetning... Ni får gärna komma med förslag och tips på hur den ska se ut, har inte så mycket fantasi för tillfället, haha

Ville bara säga det,
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela