owcrap

English :(

Publicerad 2010-05-06 20:14:47 i Allmänt,

OOOh gud, sitter verkligen i skiten känner jag..
Har engelska redovisning imorn och även om jag anser engelska mitt starkaste ämne så kommer det här verkligen gå skit!
Vi ska ha en 3 minuters presentation om en mördare och min är för det första inte ens 3 minuter längre (pratar snabbt när jag är nervös men hittar verkligen inte mer fakta om min mördare!)
... och för det andra kommer jag aldrig komma ihåg allt med bara fusklappar, ja blir ju typ dyngnervös när jag måste stå inför folk, speciellt min klass som är ganska dömmande :S
så jag kommer vekligen skita ner mej :(



Nej nu ska ja ta mej en dusch och kanske göra kycklinghamburgare eller nått som tröst mat och ÖVAÖVAÖVA!!!

Wish me luck tomorrow! :)

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela