owcrap

Falsies mascara.

Publicerad 2010-05-30 15:15:36 i Skönhet,

 

Tänkte skriva lite om vad jag tyckte om Maybelline Falsies Mascara eftersom den är ganska ny och lovar en hel del.
Min åsikt är att den faktiskt är värd sina pengar (139:-) för man får långa tjocka fransar även om det blir en del klumpar men min erfarenhet av "volym + mega längd" - mascaror så blir det en del sånt. Jag har kört med L'Oréals double extension beauty tubes (ni vet den röda dubbelmascaran) innan och enligt mig ger den samma effekt som Falsies även om den är lite lättare att tvätta bort.

Dock kan det ha och göra att att jag aldrig använder mascara till vardags så mina fransar har växt en del sen sist jag använde L'Oréals mascara men för mej funkade Falsies precis lika bra som L'Oréals som faktiskt är hela 11:- dyrare! :)

 

 

Borsten är ganska stor och lite böjd och det gillar jag verkligen, dock är det lite knepigt att inte kladda alls men en fördel är att den faktiskt när alla fransar, även de yttepytte i ögonvrån.

Allt jag kan säga är att jag är nöjd med mitt köp iallafall!

 

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela