owcrap

Gina Tricot

Publicerad 2010-05-24 08:41:30 i Outfits/Inspiration,

(Ph Gina Tricot)


Tre saker som gärna får hänga i min garderob snart, dock känns kavajen för 599:- lite mycket kanske men drömma kan man ju :)
Allt är som ni ser från gina tricot, som enligt mej tillsammans med HM,Cubus och Bikbok är väldigt bra kedjor! Kan vara för de typ är det ända som finns där jag bor men oxå för det mesta är billigt, allt kanske inte är i jätte bra kvalité men det funkar ändå tycker jag.
Så underskatta inte budget! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela