owcrap

Music.

Publicerad 2010-05-19 13:11:45 i Film & Musik,

Skriver novell för tillfället, eller är typ klar men ska läsa igenom den igen och se om jag kan skriva något mer strax... Den handlar iallafall om en tjej som har enorm ångest för att ta studenten och så får man följa henne och hennes tankar.. inte speciellt nöjd men hey va gör man när man har en och en halv dag på sig och noll inspiration!
Kanske lägger upp en del av den imorn om ni har tur, haha :)

Den heter iallfall "Nihil lacrima citius arescit" vilket betyder - ingen torkar fortare än en tår och är latin.

Älskar det ordsråket massor, och det är även något som jag skulle vilja tatuera kanske eller göra nått med det iallfall haha :D

och nu när jag skriver så lyssnar jag väldigt mycket på musik såklart, så tänkte lägga upp lite musik jag gillar för tillfället, ni som inte har spotify får söka på namnet för jag orkar inte leta på youtube, haha :D




Ke$ha – Your Love Is My Drug

Edward Maya Featuring Vika Jigulina – Stereo Love - Radio Edit

Bob – Airplanes [feat. Hayley Williams of Paramore] - Explicit Album Version

Stromae – Alors On Danse - Radio Edit

Shakira featuring Freshlyground – Waka Waka (This Time for Africa) (The Official 2010 FIFA World Cup (TM) Song)

Paramore – The Only Exception

Erik Hassle – The Thanks I Get

You Me At Six – Underdog

Ozzy Osbourne – I Don't Wanna Stop

Kent – Columbus

The All-American Rejects – Move Along

AFI – Miss Murder




(ph. by me)

, Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela