owcrap

New Things

Publicerad 2010-05-18 13:09:22 i Shopping,

HM 149:-

Jahapp kan stryka ännu mer :)
skönt, och shorts och fler smycken blir det nog efter studiebidraget kommer in på kontot.. och sen ordningen gick ju åt helvete iallafall, måste nog skriva en ny lista HAHAH har massa nyss jag vill ha ju!

  1. Klocka
  2. Transparent blus
  3. Vår/sommar skor
  4. Shorts
  5. Smycken

Håller på att skiva en analys på en annan text nu, usch .. hatar att analysera! Vill shoppa och vara social ju...
aia tänkte tipsa om ett grymt läppglans enlig mig med!
Lumene - Berryfun ,luktar mums, fin färg, bra glans och sitter länge - perfekt!
(köpte mitt i typ 8an men tappat bort de fast nu hitta jag det igen! :D så de kanske inte ens finns längre nu när jag tänker efter.. :o )

ca 60-70kr (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela