owcrap

New Things

Publicerad 2010-05-10 08:34:18 i Shopping,

Oj idag vart de många inlägg .. kompenserar för kass uppdatering i helgen! Har ingen lärare på programmeringen så chillar lite med bloggen hehe :)

Har ju försökt fixa lite med utseendet på bloggen med, lyckades väl sådär.. borde ju vara duktig eftersom jag går programmeringen men njaaae, men pilla lite iallfall men ska försöka fixa sen under Kristiflygare så jag blir nöjd!

Blev lite shopping igen, men bara lite haha - en ring fick jag med mej hem .. älskar den, matchar min klocka och är enkel! Har roliga ringar med som man kan vira på så det lär bli min nya besatthet på tråkiga lektioner ;)

ska försöka mej på lite programmering nu, kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela